31 december 2008

2008 vs 2009

Ett gammalt år ska läggas till handlingarna, och ett nytt plockas fram.

2008 var till mångt och mycket ett bra år. Jag grundade i kassakistan under våren med att regissera en massiv beställningsfilm. Resten av året har jag sen kunnat skriva manus och utvecklat egna projekt medan det trillat in en helt ok inkomst från trailerklippandet.

Men egentligen hände ingenting under 2008. Med året i backspegeln har det mest handlat om att valla upp, förbereda inför kommande saker.
Det var kontakter som togs, idéer som utvecklades, manus som skrevs och skrevs om.
Allt det där tidskrävande och oglamorösa arbetet i gruvan.

2009 hoppas jag blir året då jag får skörda vad jag sått. Året då jag får komma upp ur gruvan, ut i solskenet, får förverkliga alla de drömmar som jag drömt.

Jag önskar mig själv och alla andra ett gott och framgångsrikt 2009!

4 kommentarer:

Tomas_Timelock sa...

Det är i gruvan du hittar guldet... :-)

GOTT NYTT 2009!

//tomas

Tomas_Timelock sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Johannes Pinter sa...

Haha. Ja, det är så sant som det är sagt, T!

Anonym sa...

Gott nytt ´09

/edström