19 mars 2008

HP är ena j*a muppar!

Har haft den bärbara datorn på service hos Hewlett Fuckin Packard. 6 veckor tog det för dom att byta tangentbordet, vars "Ö" halkat på sniskan.

När jag idag ÄNTLIGEN fick tillbaka den så hade dom bytt MODERKORTET! What the fuck!?

"Ö"-et hänger fortfarande på sniskan. Och jag ska på semester en vecka, så jag hinner inte styra upp saker förrän jag är tillbaks.

Jag är så innihelvete PISSED OFF! HPs serviceavdelning är ena jävvla muppar, och så är det med den saken.

HEWLETT PACKARD HP SERVICE SERVICEAVDELNING

Sådärja, nu har dom som jobbar i det där råtthålet fått lite keywords att nappa på när dom googlar sig själva. Hoppas dom klickar sig fram till denna blogg och blir ledsna i ögat av mina starka uttryck, det kan dom gott ha!

1 kommentar:

Martin Munthe sa...

Har du en Pavillion?